Gratis thuisbezorgd vanaf €20,- (brievenbuszending) & vanaf €65,- (pakketpost) en 14 dagen bedenktijd*
Op werkdagen voor 12.00u. besteld, dezelfde dag verzonden.
Welkom , login of registreer
Bij steeds wat anders.nl koopt u sieraden, decoratie, accessoires, gadgets, cameraproducten, seizoensproducten en MiPow producten.
 
   
Bestsellers

Spaarpuntensysteem
 

Bij elke €10,- exclusief de verzendkosten, die u besteedt in onze webshop ontvangt u een kortingscode van €0,50 welke te besteden is bij uw volgende bestelling.

1.     De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2.     Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.
3.     Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4.     De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
5.     Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

ODR platform van de Europese Commissie
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steedswatanders.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

 
 
 

Contact

steeds wat anders.nl
Charlotte Köhlerstraat 56
7558 VE Hengelo

+31 (0)74 - 853 91 66
info@steedswatanders.nl

 
 
*Bekijk de algemene voorwaarden van steeds wat anders.nl

Wij accepteren Ideal         Wij accepteren PayPal         Wij accepteren Bankoverboeking